Nižšie uvádzame odpovede na najčastejšie otázky o našich produktoch. Vaša otázka nie je uvedená? Neváhajte nás kontaktovať.
Všeobecné informácie
Ako nás môžete kontaktovať?
Môžete nás kontaktovať vyplnením kontaktného formulára na stránke kontaktov alebo telefonicky na čísle +421 950 581 756.
Aké sú naše otváracie hodiny?
Telefonicky nás zastihnete v pondelok až piatok od 9:00 do 17:00.
Doručenie
Aká dlhá je dodacia lehota?
Dodacia lehota sa pohybuje v rozmedzí 2-3 týždňov.
Dodacie lehoty sú len orientačné dodacie lehoty.
Dodacie lehoty uvedené na našej webovej stránke sú orientačné a vždy sa ich snažíme v maximálnej možnej miere dodržať. Neočakávané udalosti sa samozrejme snažíme započítať do týchto dodacích lehôt, ale bohužiaľ to nie je vždy možné.
Aké sú náklady na doručenie?
Náklady na doručenie na celom území Slovenska a Česka sú bezplatné.
Spoplatnená je iba vynáška tovaru do bytu a to sumou 60 € na území Slovenska. POZOR jedná sa o službu vynáška do bytu s asistenciou šoféra, ktorý Vám pomôže s tovarom až k Vám domov. Platba na dobierku je na Slovensku spoplatnená čiastkou 2,50 €. Maximálna výška dobierky v prípade vnútroštátnych prepráv je 5.000,- EUR platbou v hotovosti.
Pre Českú republiku je maximálna hodnota dobierky 5.000,- € (120.000 Kč) pri platbe v hotovosti, servisný príplatok za dobierku je 6,50 € (160 Kč). Vynášku do bytu nezabezpečujeme.
Ako bude moja objednávka doručená?
Náš prepravca doručí nábytok prostredníctvom dodávky jedným človekom až po prvú hranicu. Ak bývate v bytovom dome alebo bytovom komplexe a je tam výťah, kde sa výrobky dobre zmestia, dopravca doručí Vašu objednávku na chodbu.
Ak bývate na poschodí bez výťahu, dopravca dovezie Vašu objednávku k prvým dverám.
V prípade, že máte zaplatenú službu vynáška do bytu, prepravca doručí tovar priamo k Vám domov na území ČR. Vrámci Slovenska je vynáška do bytu realizovaná s asistenciou šoféra, ktorý Vám pomôže s tovarom až k Vám domov. Záujem o službu vynášku tovaru je možné vybrať pri vytváraní objednávky.
Kedy a v akom čase bude moja objednávka doručená?
Náš prepravca Vás bude telefonicky kontaktovať deň pred doručením za účelom dohodnutia termínu doručenia.
Môžem si svoju objednávku aj vyzdvihnúť?
Nie, táto služba nie je v súčasnosti možná.
Dá sa u Vás objednaný tovar odložiť?
Ak je Vami objednaný kus nábytku skladom, ale chcete, aby bol doručený súčasne s objednaným nábytkom, ktorý skladom nie je, nábytok na sklade nedržíme. Robíme to preto, aby ostatní zákazníci, ktorí si objednali rovnaký nábytok a chcú ho dostať ihneď, nemuseli dlho čakať na svoju objednávku.
Môžem požiadať o oneskorené doručenie?
Áno, samozrejme! Vaše objednané produkty prepojíme s kontajnerom, ktorý dorazí v plánovanom termíne. Napríklad, ak chcete doručiť objednaný produkt až o 3 mesiace, objednáme daný produkt do kontajnera, ktorý Vám príde vo Vami požadovanom termíne.
Doručujete na celom území Slovenska a Česka?
Áno, tovar doručujeme na celom území Slovenska a Česka.
Platba
Kedy a ako môžem zaplatiť?
Môžete zaplatiť kreditnou kartou online priamo počas objednávky alebo tak môžete urobiť bankovým prevodom. Taktiež je možné zvoliť si platbu za objednávku na dobierku. Táto služba je však na Slovensku limitovaná do sumy 3000 € a je spoplatnená čiastkou 2,50 €.
Pre Českú republiku je maximálna hodnota dobierky 4 000 € (100 000 Kč) a servisný príplatok za dobierku je 6,50 € (160 Kč), vynáška do bytu 34,90 € (865 Kč).
Koľko mám zaplatiť?
Počas procesu objednávania na webovej stránke môžete v nákupnom košíku vidieť výslednú sumu za Vašu objednávku. Potvrdenie objednávky Vám príde aj e-mailom s celkovou sumou objednávky.
Je možné získať zľavu?
Nie, nie je možné získať zľavu. Ani pri objednávke viacerých produktov. Naše ceny sú také konkurencieschopné, že nie je možné poskytnúť žiadne ďalšie zľavy.
Ako dlho bude trvať, kým dostanem kompenzáciu/vrátenie peňazí?
Nevyhovuje Vám Vaša objednávka a chcete ju vrátiť? Po zaregistrovaní Vášho vráteného tovaru Vám vrátime sumu bez nákladov na vrátenie do 14 dní. Viac informácií nájdete na našej webovej stránke v sekcii Vrátenie tovaru.
Aj keď máte z akéhokoľvek dôvodu nárok na kompenzáciu, vrátime Vám správnu sumu do 14 dní od určenia.
Záruka a servis
Mám sťažnosť, na koho sa môžem obrátiť?
Za týmto účelom nás prosím kontaktujte e-mailom na: info@mangonabytok.sk. Po konzultácii s Vami potom budeme hľadať správne riešenie.
Do e-mailu uveďte prosím nasledujúce informácie:
Názov položky
Číslo objednávky
Fotografia poškodenia/problému
Fotografia štítku na (oboch) krabiciach
Fotografia malej bielej nálepky na rozbalenom nábytku (pri stoloch dole na vrchu, pri (bufetových) skrinkách vzadu atď.)
Máte sťažnosť na niečo iné? Potom nás na to upozornite zavolaním na číslo 0950 581 756 alebo e-mailom na adresu info@mangonabytok.sk
Poskytujete záruku na funkčnosť dreva?
Na funkčnosť dreva neposkytujeme záruku. Ide totiž o prirodzenú vlastnosť, ktorá sa nedá nijak ovplyvniť.
Navyše nemáme prehľad o tom, v akom prostredí náš nábytok končí. Ak je prostredie, v ktorom je stôl napríklad príliš vlhké, drevo môže začať pracovať a uvoľniť sa na spojoch lepidla alebo sa zdeformovať. Ak je prostredie príliš suché, môžu sa na nábytku objaviť praskliny.
Zaručiť funkčnosť dreva je preto veľmi komplikované a nemožné. Preto, ako mnoho iných spoločností, toto neposkytujeme.
Ak sa chcete dozvedieť viac o možnom účinku mangového dreva, prečítajte si sekciu pod nadpisom „Vlastnosti mangového dreva“!
Údržba
Je nábytok povrchovo ošetrený?
Všetky naše výrobky majú povrchovú úpravu, ktorá uľahčuje utieranie nábytku vlhkou handričkou a neagresívnym čistiacim prostriedkom. Pri príchode nie je potrebné stôl znovu ošetrovať a podobne.
Môžem si nábytok ošetriť sám?
Nábytok môžete ošetriť ochrannou vrstvou včelím voskom, ktorý kúpite v drogérií, železiarstve alebo na internete. Takéto ošetrenie je však potrebné až po cca 5-6 rokoch intenzívneho používania. Vrstva vydrží dlho a dobre chráni. Stôl sa po niekoľkých rokoch trochu zmatní, potom je možné naniesť novú vrstvu včelieho vosku.
Takže údržba našich produktov je veľmi jednoduchá! Ochrana cez voskovú vrstvu (žiadna vlhkosť, nečistoty alebo kruhy) a možno ju čistiť mierne navlhčenou handričkou!
Vlastnosti mangového dreva
Aký vzhľad a farbu má mangové drevo?
Mangové drevo je známe svojim rustikálnym vzhľadom. Ide o exotický druh dreva. To znamená, že v dreve možno nájsť teplé odlesky dreva. Každá doska má svoj jedinečný vzhľad. Vďaka tomu je každý kus nášho nábytku jedinečný!
Každá doska môže samozrejme vykazovať miernu odchýlku. Nič v prírode samozrejme nie je úplne dokonalé a rovnaké. Dosky môžu byť o niečo tmavšie alebo svetlejšie alebo môžu obsahovať „praskliny“. Bohužiaľ, to nevieme zmeniť, keďže ide o prírodný produkt.
Aké sú vlastnosti mangového dreva?
Náš nábytok je vyrobený z mangového dreva. Pri výrobe stolových dosiek je snahou čo najviac zachovať prirodzený tvar dreva. To dodáva stolu hravý a prirodzený charakter. Rezy píly nájdete na doske stola. Tieto rezy sú nerovnomerne rozložené po doskách, aby stôl získal robustný vzhľad.
V dreve môžete nájsť aj slabé živicové škvrny. Tie bývajú bielej farby. Žiaľ, pri výrobe sa s tým nedá nič robiť. Po nanesení oleja a vosku tieto škvrny zmiznú. Avšak ich je možno po niekoľkých hodinách opäť vidieť. Tento prirodzený proces nemožno zastaviť.
Môže môj nábytok začať pracovať?
Drevo je hygroskopický materiál, a preto môže začať pracovať. V dôsledku toho môže kus nábytku vykazovať možné deformácie a praskliny. Tie sú však súčasťou dreveného nábytku.
Ako sa vyrába tento nábytok?
Všetok náš nábytok je ručne vyrobený v Indii. Každý kus nábytku je teda jedinečný a má svoj vlastný charakter. Drevo aj oceľ sú originálnymi remeselnými výrobkami.
To tiež znamená, že nie každý kus nábytku je štvorcový a dokonalý, a preto nie vždy úhľadne pasuje k oceľovému rámu.
Ďalšie otázky
Máte aj showroom?
Nie, v súčasnosti nedisponujeme showroomom.