Reklamačný poriadok
Reklamácia tovaru
v zmysle § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov o a zmene a doplnení niektorých zákonov
Predávajúci | |
Obchodné meno: | |
Ulica a číslo: | |
Mesto: | |
PSČ: | |
IČO: | |
DIČ/IČ DPH: | |
Telefón: | |
E-Mail: |
Kupujúci | |
Meno a priezvisko: | |
Ulica a číslo: | |
Mesto: | |
PSČ: | |
Telefón: | |
E-Mail: |
Predmet zmluvy bol zakúpený prostredníctvom internetovej stránky: |
Bola mi zaslaná potvrdená objednávka číslo: | |
Zo dňa: | |
Číslo faktúry: | |
Tovar mi bol doručený dňa (deň prevzatia): |
Dôvody reklamácie: |
|
V ...................................... Dňa ..........................
....................................
Meno priezvisko
(podpis)
Ako prílohu zašlite kópiu faktúry alebo pokladničného bloku
Od 15. februára 2016 budú môcť spotrebitelia v EÚ podávať sťažnosti aj prostredníctvom platformy ODR Európskej komisie, ktorú nájdete na http://ec.europa .eu/odr. Ak vaša sťažnosť nie je napriek tomu, že sa vybavuje inde, môžete svoju sťažnosť podať prostredníctvom platformy Európskej únie.“